Overheid in Drenthe

Gemeente Borger-Odoorn (Drenthe)

Pagina 1 van 4 (32 resultaten)

Dhr. Cor Houtenbos

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2009 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Onderwijs, Welzijn

Dhr. Jan Seton

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: juni 2015 (3 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Jan Seton heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Handhaving,
Gebiedspromotie/Cittaslow en evenementen, ICT, Personeel en organisatieontwikkeling, Regionale, intergemeentelijke en internationale samenwerking.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Jan Seton is voorzitter van het college van burgemeester en wethouders en tevens van de gemeenteraad. In het college heeft de burgemeester, net als de wethouders, een eigen portefeuille. Ook heeft Jan Seton een aantal eigen taken in de hoedanigheid van burgemeester. Hieronder valt bijvoorbeeld het handhaven van de openbare orde. Ook staat hij aan het hoofd van de plaatselijke politie en de brandweer. 

Mevr. Charmian Hundt

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juli 2016 (2 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Boudewijn Marinussen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2019 (1 dagen in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Waarnemend gemeentesecretaris.

Mevr. Henriėtte van Olst

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2008 (11 jaar, 25 dagen in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Borger-Odoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2008 is Henriëtte van Olst plaatsvervangend raadsgriffier.

Mevr. Marleen Schulte

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2009 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Manager Maatschappelijke Ontwikkeling, gemeente Borger-Odoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Marleen Schulte afdelingshoofd (plaatsvervangend) bij het project Kern en Kader.

Dhr. Erik Rossel

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2009 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Openbare werken, Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Afdelingsmanager beheer openbare ruimte en gebouwen (vanaf 2014).
Afdelingsmanager Klantcontactcentrum (KCC) bij de gemeente Borger-Odoorn (vanaf 2009).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Erik Rossel afdelingshoofd VROM en van 1998 tot 2004 beleidsmedewerker Milieu.

Dhr. Johan Nijmeijer

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Vicefractievoorzitter.Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Johan Nijmeijer (Gemeentebelangen) 95 voorkeurstemmen.

Dhr. Harm Greven

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Vanaf januari 2019 is Harm Greven tijdelijk fractievoorzitter.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Harm Greven (Gemeentebelangen) 233 voorkeurstemmen.

Dhr. Jan Vos

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: mei 2018 (8 maanden in dienst)