Overheid in Drenthe

Gemeente Borger-Odoorn (Drenthe)

Pagina 1 van 3 (29 resultaten)

Dhr. Jan Seton

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: juni 2015 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Jan Seton heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Handhaving, Gebiedspromotie/Cittaslow en evenementen, ICT, Personeel en organisatieontwikkeling, Regionale, intergemeentelijke en internationale samenwerking.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Jan Seton is voorzitter van het college van burgemeester en wethouders en tevens van de gemeenteraad. In het college heeft de burgemeester, net als de wethouders, een eigen portefeuille. Ook heeft Jan Seton een aantal eigen taken in de hoedanigheid van burgemeester. Hieronder valt bijvoorbeeld het handhaven van de openbare orde. Ook staat hij aan het hoofd van de plaatselijke politie en de brandweer. 

Dhr. Boudewijn Marinussen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2019 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Waarnemend gemeentesecretaris.

Mevr. Henriėtte van Olst

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2008 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Borger-Odoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2008 is Henriëtte van Olst plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Erik Rossel

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2009 (9 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Openbare werken, Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Afdelingsmanager beheer openbare ruimte en gebouwen (vanaf 2014).
Afdelingsmanager Klantcontactcentrum (KCC) bij de gemeente Borger-Odoorn (vanaf 2009).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Erik Rossel afdelingshoofd VROM en van 1998 tot 2004 beleidsmedewerker Milieu.

Dhr. Erik Braam

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter ChristenUnie (2016-)
Politiek leider ChristenUnie
Lijsttrekker ChristenUnie (2018)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: oktober 2016 (2 jaar, 7 maanden in dienst)

Dhr. Henk Bolk

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2014 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Henk Bolk (Gemeentebelangen) 230 voorkeurstemmen.

Mevr. Marjoleine Schoevers

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: januari 2008 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Marjoleine Schoevers (PvdA) 204 voorkeurstemmen.

Dhr. Pieter de Groot

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter GroenLinks (2018-)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2018 (1 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Johan Nijmeijer

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: april 2014 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Vicefractievoorzitter.Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Johan Nijmeijer (Gemeentebelangen) 95 voorkeurstemmen.

Dhr. Ron Reinds

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2014 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Ron Reinds (Gemeentebelangen) 245 voorkeurstemmen.