Overheid in Drenthe

Gemeente Borger-Odoorn (Drenthe)

Pagina 1 van 4 (32 resultaten)

Dhr. Cor Houtenbos

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2009 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Onderwijs, Welzijn

Dhr. Jan Seton

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: juni 2015 (3 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Jan Seton heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Handhaving, Gebiedspromotie/Cittaslow en evenementen, ICT, Personeel en organisatieontwikkeling, Regionale, intergemeentelijke en internationale samenwerking.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Jan Seton is voorzitter van het college van burgemeester en wethouders en tevens van de gemeenteraad. In het college heeft de burgemeester, net als de wethouders, een eigen portefeuille. Ook heeft Jan Seton een aantal eigen taken in de hoedanigheid van burgemeester. Hieronder valt bijvoorbeeld het handhaven van de openbare orde. Ook staat hij aan het hoofd van de plaatselijke politie en de brandweer. 

Mevr. Charmian Hundt

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juli 2016 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Boudewijn Marinussen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2019 (1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Waarnemend gemeentesecretaris.

Mevr. Henriėtte van Olst

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2008 (11 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Borger-Odoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2008 is Henriëtte van Olst plaatsvervangend raadsgriffier.

Mevr. Marleen Schulte

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2009 (9 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Manager Maatschappelijke Ontwikkeling, gemeente Borger-Odoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Marleen Schulte afdelingshoofd (plaatsvervangend) bij het project Kern en Kader.

Dhr. Erik Rossel

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2009 (9 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Openbare werken, Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Afdelingsmanager beheer openbare ruimte en gebouwen (vanaf 2014).
Afdelingsmanager Klantcontactcentrum (KCC) bij de gemeente Borger-Odoorn (vanaf 2009).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Erik Rossel afdelingshoofd VROM en van 1998 tot 2004 beleidsmedewerker Milieu.

Mevr. Miranda Pathuis

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Gemeentebelangen (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 21 dagen in dienst)
Toelichting: Vanaf januari 2019 wordt Miranda Pathuis tijdelijk als raadslid vervangen.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Miranda Pathuis (Gemeentebelangen) 472 voorkeurstemmen.

Dhr. Erik Braam

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter ChristenUnie (2016-)
Politiek leider ChristenUnie
Lijsttrekker ChristenUnie (2018)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: oktober 2016 (2 jaar, 5 maanden in dienst)

Dhr. Henk Zwiep

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter PvdA
Politiek leider PvdA
Lijsttrekker PvdA (2014,2018)
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 21 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Henk Zwiep is fractievoorzitter PvdA Borger-Odoorn, gemeente Borger-Odoorn.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 is Henk Zwiep lijsttrekker. Henk Zwiep heeft 878 voorkeurstemmen. Bij de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart 2010 (gemeente Borger-Odoorn) heeft PvdA Borger - Odoorn 2.476 stemmen.

Aanverwant:2007 - heden Dhr. Henk Zwiep, Hoofdafdeling, gemeente Zuidhorn