Overheid in Drenthe

Gemeente Borger-Odoorn (Drenthe)

Pagina 1 van 4 (32 resultaten)

Dhr. Cor Houtenbos

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Onderwijs, Welzijn

Dhr. Jan Seton

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: juni 2015 (3 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Jan Seton heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Handhaving,
Gebiedspromotie/Cittaslow en evenementen, ICT, Personeel en organisatieontwikkeling, Regionale, intergemeentelijke en internationale samenwerking.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Jan Seton is voorzitter van het college van burgemeester en wethouders en tevens van de gemeenteraad. In het college heeft de burgemeester, net als de wethouders, een eigen portefeuille. Ook heeft Jan Seton een aantal eigen taken in de hoedanigheid van burgemeester. Hieronder valt bijvoorbeeld het handhaven van de openbare orde. Ook staat hij aan het hoofd van de plaatselijke politie en de brandweer. 

Mevr. Charmian Hundt

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juli 2016 (2 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Peter Post

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Peter Post is algemeen directeur in de gemeente Borger-Odoorn. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Borger-Odoorn. Ook is Peter Post algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:1997 - 2009Dhr. Peter Post, Gemeentesecretaris, gemeente Tynaarlo1994 - 1997Dhr. Peter Post, Gemeentesecretaris, gemeente Ommen

Mevr. HenriŽtte van Olst

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Borger-Odoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2008 is Henriëtte van Olst plaatsvervangend raadsgriffier.

Mevr. Marleen Schulte

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Manager Maatschappelijke Ontwikkeling, gemeente Borger-Odoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Marleen Schulte afdelingshoofd (plaatsvervangend) bij het project Kern en Kader.

Dhr. Erik Rossel

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Openbare werken, Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Afdelingsmanager beheer openbare ruimte en gebouwen (vanaf 2014).
Afdelingsmanager Klantcontactcentrum (KCC) bij de gemeente Borger-Odoorn (vanaf 2009).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Erik Rossel afdelingshoofd VROM en van 1998 tot 2004 beleidsmedewerker Milieu.

Dhr. Pieter de Groot

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter GroenLinks (2018-)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2018 (5 maanden in dienst)

Mevr. Miranda Pathuis

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Gemeentebelangen (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Miranda Pathuis (Gemeentebelangen) 472 voorkeurstemmen.

Dhr. Henk Bolk

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Henk Bolk (Gemeentebelangen) 230 voorkeurstemmen.