Gemeente Borger-Odoorn (Drenthe)
Sorteer op: Politiek (oplopend)
Pagina 1 van 3 (30 resultaten)
Mevr. Henriėtte van Olst
Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2008 (13 jaar, 25 dagen in dienst)Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Borger-Odoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2008 is Henriëtte van Olst plaatsvervangend raadsgriffier.
Dhr. Erik Rossel
Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2009 (11 jaar, 2 maanden in dienst)Portefeuille: Accomodaties, Openbare werken, Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Afdelingsmanager beheer openbare ruimte en gebouwen (vanaf 2014).
Afdelingsmanager Klantcontactcentrum (KCC) bij de gemeente Borger-Odoorn (vanaf 2009).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Erik Rossel afdelingshoofd VROM en van 1998 tot 2004 beleidsmedewerker Milieu.
> Marktonderzoek in Borger-Odoorn
Toelichting: Voer vandaag een raadpleging of marktonderzoek uit in Borger-Odoorn. Klik rechts op de buttons voor meer informatie of neem telefonisch contact op.
Mevr. Dorine Rensen
Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2019 (1 jaar, 4 maanden in dienst)Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering
Mevr. Margreet Wegman
Functie: RaadslidPolitiek: CDACoalitie, aantal zetels: 2In dienst sinds: september 2020 (4 maanden in dienst)
Mevr. Ankie Huijing-van Tongeren
Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2020-)Coalitie, aantal zetels: 2In dienst sinds: maart 2014 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Ankie Huijing-van Tongeren (CDA) 120 voorkeurstemmen.
Dhr. Jan Seton
Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: juni 2015 (5 jaar, 7 maanden in dienst)Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Jan Seton heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Handhaving, Gebiedspromotie/Cittaslow en evenementen, ICT, Personeel en organisatieontwikkeling, Regionale, intergemeentelijke en internationale samenwerking.Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Jan Seton is voorzitter van het college van burgemeester en wethouders en tevens van de gemeenteraad. In het college heeft de burgemeester, net als de wethouders, een eigen portefeuille. Ook heeft Jan Seton een aantal eigen taken in de hoedanigheid van burgemeester. Hieronder valt bijvoorbeeld het handhaven van de openbare orde. Ook staat hij aan het hoofd van de plaatselijke politie en de brandweer.
Dhr. Erik Braam
Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter ChristenUnie (2016-)Politiek leider ChristenUnie
Lijsttrekker ChristenUnie (2018)
Oppositie, aantal zetels: 1In dienst sinds: oktober 2016 (4 jaar, 3 maanden in dienst)
Dhr. Martin Hoogerkamp
Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter D66 (2018-)Coalitie, aantal zetels: 1In dienst sinds: mei 2018 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Dhr. Albert Trip
Functie: WethouderPolitiek: Politiek leider D66Lijsttrekker D66 (2014, 2018)
Coalitie, aantal zetels: 1In dienst sinds: april 2014 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / Jeugdzorg, Cultuur, Welzijn, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Albert Trip (D66) heeft in zijn portefeuille: Brede school en onderwijs, Jeugdzorg en passend onderwijs, Cultuur en erfgoed, Zorg en welzijn, Laaggeletterdheid en Eerste aanspreekpunt voor Stichting Sociale Teams.
Albert Trip is de 3e locoburgemeester.
Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Albert Trip (D66) heeft in zijn portefeuille: economische ontwikkeling en werkgeversdienstverlening, brede school en onderwijs.Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Albert Trip (D66) 405 voorkeurstemmen.
Albert Trip is vóór het wethouderschap fractie-assistent en afdelingssecretaris voor D66.