Overheid in Drenthe

Gemeente Midden-Drenthe (Drenthe)

Pagina 1 van 4 (34 resultaten)

Dhr. Wim van Dalen

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 6 maanden in dienst)

Mevr. Mieke Damsma

Functie: BurgemeesterPolitiek: D66In dienst sinds: december 2017 (7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Mieke Damsma heeft in haar portefeuille: Beleidscoördinatie, Veiligheid en handhaving, Dienstverlening en bedrijfsvoering, Personeel en organisatie, Communicatie, Juridische zaken, Europese zaken, Representatie en Coördinerend portefeuillehouder ‘vitale vakantieparken’.

Bestuursperiode 2017-2018
Mieke Damsma heeft in haar portefeuille: Beleidscoördinatie, Veiligheid en handhaving, Dienstverlening en bedrijfsvoering, Personeel en organisatie, Communicatie, Juridische zaken en Europese zaken.

Mevr. Dagmar Winkelhorst

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Manager van de afdeling Dienstverlening, Communicatie en Informatie van de gemeente Midden-Delfland.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2014 is Dagmar Winkelhorst benoemd tot Jonge Ambtenaar van het jaar.

Mevr. Aline Pruntel

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringToelichting: Aline Pruntel is gemeentesecretaris bij de gemeente Midden-Drenthe. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Midden-Drenthe.Werkzaamheden bij de Overheid:
Ook is Aline Pruntel algemeen directeur van de ambtelijke organisatie van Midden-Drenthe. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2014Mevr. Aline Pruntel, Hoofdafdeling, gemeente Emmen

Mevr. Roelien Kroeze

Functie: Griffie
Toelichting: Commissiegriffier.

Dhr. Cees Vos

Functie: GriffierIn dienst sinds: december 2017 (7 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend raadsgriffier Midden-Drenthe.

Dhr. Johan Homan

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Samenlevingszaken, gemeente Midden-Drenthe.
Aanverwant:2013 - 2014Dhr. Johan Homan, Raadslid, CDA, gemeente Marum

Dhr. Joop Kramer

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter PvdA (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Joop Kramer (PvdA) 31 voorkeurstemmen.Aanverwant:2013 - 2014Dhr. Joop Kramer, Raadslid, PvdA, gemeente Midden-Drenthe

Mevr. Tineke Posthoorn

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (3 maanden in dienst)

Dhr. Robert Brouwer

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-2016)
Lijsttrekker CDA (2014)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: september 2012 (5 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Robert Brouwer (CDA) 1455 voorkeurstemmen.